DISSABTE, 27/07/2024 | 18:20 h
  • Iniciem les obres de reparació del col·lector d’aigües residuals del carrer del Camí Castell de Voltrera de Santa Maria de Vilalba

+ 1

Iniciem les obres de millora del paviment d'un tram del carrer del Camí Castell de Voltrera i del carrer Major de Santa Maria de Vilalba

17/4/2024

Aquest dimarts 16 d'abril han començat unes obres de millora del paviment asfàltic i voreres d’un tram del carrer del Camí Castell de Voltrera i del carrer Major, en el barri de Santa Maria de Vilalba. L’obra tindrà una durada de cinc dies i en el carrer camí Castell de Voltrera s’ha senyalitzat amb pas alternatiu de vehicles pel mateix carrer per no afectar el trànsit en la via.

El tram del carrer del Camí Castell de Voltrera en el qual s'estan duent a terme les obres de millora és entre els números 21 i 29, i el tram del carrer Major és la rampa entre la plaça de l’església i el carrer del Camí castell de Voltrera.

Les obres consisteixen en la millora del paviment asfàltic i la reparació d’algun tram de vorera i s‘emmarquen dins de les actuacions periòdiques de millora de l'espai públic en el nostre municipi. Des de l'Ajuntament d'Abrera preguem al veïnat del barri de Santa Maria de Vilalba que disculpin les molèsties que aquesta obra els hi pugui ocasionar.

• Web www.abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i "X" @AbreraInforma
  • Youtube "Ajuntament d'Abrera"
  • Ràdio Abrera (107.9 FM i www.radioabrera.cat)