DISSABTE, 27/07/2024 | 17:17 h
  • Millorem Abrera! Iniciem obres de millora de la seguretat per a vianants i vehicles en el carrer de Martorell del nucli urbà

+ 4

4/3/2024

A Abrera millorem el nostre espai públic! Des de l'Ajuntament d'Abrera comencem, aquest dilluns 4 de març, les obres de millora del carrer de Martorell, sobretot pel que fa a la pavimentació del carrer, així com nous elements de senyalització horitzontal i accessibilitat per a una mobilitat per més segura per a vianants, especialment a la cruïlla amb el c. de Ponent, amb la creació d'un nou pas de vianants elevat.

El carrer de Martorell és un itinerari amb alta intensitat de vehicles dins del nucli urbà del nostre municipi, ja que és un dels punts d’entrada i dona accés al Mercat Municipal d'Abrera (MMA). Amb aquestes obres, des de l'Ajuntament d'Abrera assolim el nostre objectiu prioritari de millorar la qualitat de vida dels veïns i veïnes d'Abrera amb una mobilitat més segura.

Canvis provisionals en la zona d'estacionament i en l'accés al pàrquing proper al CAP

L'inici de les obres no comporta de moment el tall de la circulació en el carrer de Martorell. Però per a fer possible el manteniment de la circulació de vehicles, a partir d'aquest dilluns 4 de març, s'han pres les següents mesures:

• Es deshabilita la zona d'estacionament del parc Walt Disney, entre els carrers de Terrassa i el carrer de Ponent.
  • Es deshabilita l'entrada a la zona del pàrquing existent entre el CAP d'Abrera i el Mercat Municipal d'Abrera. L'accés es trasllada provisional al carrer de Manresa.

L'actuació en el carrer de Martorell contempla diversos treballs:

• Nova pavimentació del carrer amb treballs d’asfaltatge
    • Re-pavimentació de la capa superficial d’aglomerat asfàltic del carrer.
  •  Millora de l’accessibilitat i la seguretat per als vianants:
    • Creació d'un nou pas de vianants elevat a l’altura del carrer de Ponent, que millorarà substancialment l’itinerari dels i les vianants per tots els encreuaments que afecten la cruïlla.
  • Millora de la seguretat en la zona d'estacionament per a conductors/res.
    • Es modifica el sentit d’aparcament al tram entre l'avinguda de la Generalitat i carrer de Rosers, instal·lant també topalls per evitar la invasió de la vorera pels cotxes aparcats.
  •  Desplaçament d’un fanal d’enllumenat públic a la façana de l'edifici del Mercat Municipal d'Abrera.
  • Soterrament d’un hidrant existent (punt d'accés a la xarxa d'aigua per a bombers).

Des de l’Ajuntament d’Abrera preguem al veïnat que disculpi les molèsties que aquestes obres puguin ocasionar.

Millorem el nostre espai públic!

• Instagram @abrerainfo i X @abrerainforma

FALDÓ NOTÍCIES 2023