DIUMENGE, 01/09/2024 | 06:14 h

Commemorem el Dia Internacional de Protecció Civil

1/3/2022

Des de l’Ajuntament d’Abrera, i en especial l’Àrea de Protecció civil i Seguretat ciutadana municipal, volem donar les gràcies i a l'Associació de voluntaris de Protecció Civil d’Abrera per la seva col·laboració en tasques fonamentals com la seguretat, la prevenció i la col·laboració amb la ciutadana d’Abrera. Sobretot en moments tan difícil com els dels últims anys on la pandèmia per la Covid-19 ha fet molt necessària la seva solidaritat.

Volem donar les gràcies i a l'Associació de voluntaris de Protecció Civil d’Abrera per la seva col·laboració en tasques fonamentals com la seguretat, la prevenció i la col·laboració amb la ciutadana d’Abrera.

• Trobareu més informació sobre l'Agrupació de Voluntaris de Protecció Civil d'Abrera fent clic aquí.

Felicitats a Protecció Civil, i en especial als seus voluntaris en el vostre dia!

•  Web abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma