DIVENDRES, 12/07/2024 | 16:29 h

Iniciem la renaturalització dels espais exteriors de l'Escola Ernest Lluch, el projecte guanyador dels Pressupostos Participatius 2019-2020

7/2/2022

Recentment, des de l'Ajuntament d'Abrera hem començat les obres del projecte de renaturalització dels espais exteriors de l'Escola Ernest Lluch, la iniciativa guanyadora dels Pressupostos Participatius 2019-2020.

Espai Eco-Verd, el pati de tothom a l'exterior de l'Escola Ernest Lluch

El projecte "Renaturalització dels espais exteriors de l'Escola Ernest Lluch - Espai Eco-Verd el pati de tothom"
va ser la proposta més votada dels Pressupostos participatius 2019-2020. Trobareu més informació fent clic aquí.

El projecte planteja la renaturalització els espais exteriors de l’escola abrerenca amb l’objectiu d’apropar la natura a la vida dels nens i nenes i de transformar els patis en espais més vius i enriquidors. La intervenció inclou diverses millores:

• Millora del pati  amb la incorporació de nova vegetació i elements naturals. El concepte de transformació es basa a canviar la topografia (superfície) dels terrenys per fer que s’apropi més a la natura.
  • Incorporació de diferents elements de joc, d’experimentació, de moviment, d’aprenentatge, de descoberts i de fomentar la creativitat dels nens i nenes, així com les relacions entre iguals.

va ser la proposta més votada dels Pressupostos participatius 2019-2020. El projecte planteja la renaturalització els espais exteriors de l’escola abrerenca amb l’objectiu d’apropar la natura a la vida dels nens i nenes i de transformar els patis en espais més vius i enriquidors.

Abrera Participa

Renaturalització dels espais exteriors de l'Escola Ernest Lluch. Espai Eco-verd El Pati de tothom

El regidor d'Espai Públic del nostre Ajuntament, Albert Roca, ha posat en relleu que “en aquest començament d’any, es realitzarà un projecte, dins els Pressupostos Participatius, de renaturalització dels  espais exteriors de l’escola Ernest Lluch. Aquesta intervenció millora l’espai de lleure de l’escola, amb una nova vegetació i elements naturals que la faran més amable. Modificarem lleugerament certes parts de la topografia de l’espai i afegint elements de joc per les diferents edats que hi ha a l’escola. Aquesta transformació permet crear espais de joc, d’experimentació, de moviment, d’aprenentatge... que farà que els moments de lleure (o fins i tot alguns moments lectius), l’escola pugui disposar d’un espai més enriquidor. Estem en constant comunicació amb la direcció de l’escola, per tal que les obres, distorsionin el menys possible en el funcionament del dia a dia. I creiem que són unes obres de millora pròpies per un espai que es mereix una millora”.

Des de l'Ajuntament continuem treballant en el manteniment i la millora de tots els nostres parcs. Entre tots i totes, gaudim i cuidem dels nostres parcs!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ