DIUMENGE, 20/10/2024 | 21:06 h

Millorem el paviment en un tram de l'avinguda de Ca n'Amat, al polígon industrial Barcelonès d'Abrera

4/8/2021

Des de l'Ajuntament d'Abrera continuem treballant en la reparació i millora del paviment al polígon industrial Barcelonès del nostre municipi. El cap de setmana passat va quedar obert al trànsit el tram de l'avinguda de Ca n'Amat, entre el carrer de Can Noguera i el carrer de Darwing, en el qual hem dut a terme obres de millora de l'asfalt. Amb aquesta actuació hem millorat la seguretat dels vehicles i vianants que circulen per aquestes vies, amb molt de trànsit de vehicles pesats i lleugers per l'activitat industrial en la zona.

Actuació prioritària

Les obres realitzades formen part del projecte de reparació definitiu del paviment de l'avinguda de Ca n'Amat, amb el qual millorem la seguretat dels vianants i vehicles que circulen per aquesta via.

El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha destacat que amb aquesta actuació *Mejoramos el estado de nuestros polígonos, la seguridad y señalética del polígono empresarial, una prioridad para nosotros, para el Ayuntamiento, desde hace tiempo". L'alcalde també ha afegit que "los trabajos de mejora se complementarán con un refuerzo en la pintura y señalización vertical".

"Mejoramos el estado de nuestros polígonos, la seguridad y señalética del polígono empresarial, una prioridad para nosotros, para el Ayuntamiento, desde hace tiempo"

El regidor d'Espai Públic, Albert Roca, ha explicat que s'ha fet "un canvi total del paviment d' aquest tram de l'avinguda de Ca n'Amat. El canvi era necessari i molt important perquè és una via que té un gran fluxe de circulació de vehicles pesats i lleugers. Aquest gran fluxe ha fet que el desgast de la via sigui considerable i ara tocava fer una reparació integral d'aquest tram".

"Aquest canvi de paviment és necessari i molt important perquè és una via que té un gran fluxe de circulació de vehicles pesats i lleugers"

Des de l'Ajuntament d'Abrera agraïm al veïnat del barri de Ca n'Amat i a les empreses del polígon industrial Barcelonès la seva col·laboració durant les obres, que van suposar el tall de la circulació en el tram afectat de l'avinguda de Ca n'Amat i l'establiment de rutes alternatives per al trànsit de vehicles.

A Abrera, millorem i cuidem el nostre espai públic!