DIVENDRES, 27/09/2024 | 19:15 h

Comprem a Abrera, i tu? Ja podeu bescanviar els vostres tiquets de compres fetes a Abrera per cupons descompte al Mercat Municipal

Des de l'Ajuntament d'Abrera impulsem la campanya "Comprem a Abrera, i tu?" amb l'objectiu de promocionar i dinamitzar el nostre comerç local

22/6/2021

Amb l'objectiu de promocionar i dinamitzar el nostre comerç i reactivar l'economia local, posem en marxa la campanya "Comprem a Abrera". En total destinarem 100.000€, amb possibilitat de ser ampliables, en dues convocatòries durant l'any 2021: ara estem duent a terme la primer convocatòria privamera-estiu, i la segona és previst realitzar-la durant la tardor-hivern. Comprem a Abrera, i tu?

La iniciativa consisteix en acumular tiquets de compra i bescanviar-los per cupons descompte per un import màxim de 30 euros, que es podran gastar als comerços i serveis del nostre municipi adherits a la campanya. Ja s'ha iniciat el termini per bescanviar el tiquets acumulats per cupons descompte a les oficines del Mercat Municipal i utilitzar-los a les compres efectuades als establiments adherits a la campanya.

Comprem a Abrera, i tu? Aconsegueix els teus cupons descompte

Segons explica la regidora de Promoció Econòmica, Mercats Municipals i Comerç, Guadalupe Marcos, aquesta campanya s'emmarca "dins el nostre compromís de reactivar el nostre comerç per fer front a la crisi del coronavirus". També destaca que la intenció és "que es puguin beneficiar totes les persones majors d'edat que facin compres a qualsevol botiga o servei del nostre municipi i animem a tots els nostres comerços a adherir-se i a tota la ciutadania a que faci les seves compres al comerç d'Abrera".

A continuació us detallem les dates i els aspectes a a tenir en compte referents al funcionament de la campanya "Comprem a Abrera". També podeu consultar tota la informació fent clic aquí, i al document que trobareu a la part inferior d'aquesta pàgina.

Dates de la campanya

Del dissabte 1 de maig al dijous 8 de juliol (ambdós dies inclosos):

• Període de recopil·lació de tiquets de compra de comerços i serveis d’Abrera.

Del dimecres 16 de juny al divendres 9 de juliol (ambdós dies inclosos):

• Període per bescanviar els tiquets de compra acumulats per cupons descompte de 5 euros a les oficines de la primera planta del nostre Mercat Municipal (Rambla del Torrentet,16) en el següent horari:  de 9 h a 13 h i de 16 a 20 h.
  • Aquest canvi només es podrà realitzar una única vegada per persona durant la convocatòria, i es podrà fer fins a exhaurir l'import indicat a les bases de la convocatòria.

Del dimecres 16 de juny al diumenge 29 d'agost (amdós dies inclosos):

• Període per fer servir els cupons descompte en els comerços adherits a la campanya. Des de l'Ajuntament pagarem als establiments els valors dels cupons presentats.

Desdel del dimecres 16 de juny i fins el divendres 9 de juliol (ambdós dies inclosos) a la primera planta del Mercat Municipal (Rbla. del Torrentet, 16) podeu bescanviar tots els tiquets que heu anat guardant de les vostres compres en comerços d’Abrera

Qui es pot beneficiar de la campanya?

• Persones majors d’edat que facin compres o utilitzin serveis a Abrera

En quins comerços es podran utilitzar els cupons descompte?

• En tots els comerços amb el distintiu de la campanya "Comprema Abrera" col·locat al seu aparador.
  • Comerços adherits:

Llistat de comerços adherits. Campanya comerç 2021

• Consulteu el llistat fent clic aquí.

Quants tipus de cupons hi ha?

• Cupó vermell: Cupó de descompte per gastar en establiments alimentaris adherits a la campanya.
  • Cupó groc: Cupó de descompte per gastar en establiments de béns i serveis no alimentaris adherits a la campanya.

Quants cupons descompte es podran obtenir per tiquets de compra?

• Per tiquets de compra que sumen entre 100 i 199,99 €: 1 Cupó Vermell (de 5€) i 1 Cupó Groc ( de 5€), 10 € en total.
  • Per tiquets de compra que sumen entre 200 i 299,99 €: 1 Cupó Vermell (de 5€) i 3 Cupons Grocs (de 5€), 20 € en total.
  • Per tiquets de compra que sumen més de 300 €: 2 Cupons Vermells (de 5€) i 4 Cupons Grocs (de 5€), 30 € en total.

Quan es faci una compra en un establiment adherit a la campanya es pot pagar amb els cupons descompte, sempre que el valor de la compra sigui igual o superior al valor dels cupons decompte entregats

Per a més informació:

Us podeu adreçar a les dependències del Departament de Comerç   (1a planta del Mercat Municipal), de dilluns a divendres de 9 a 14 h i dimecres de 16.30 a 19 h. També pots trucar al T.93 770 01 02 o enviar un correu electrònic a promocioeconomica@abrera.cat.

Comprem a Abrera! Fem créixer el nostre comerç!

Campanya de cupons descompa Comprem a Abrera 03.jpg

Campanya de cupons descompa Comprem a Abrera 02.jpg

Us informem de tota l'actualitat. Seguiu-nos!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ