DISSABTE, 27/07/2024 | 14:35 h

Informem de les possibles afectacions de l’atenció a la ciutadania, degut a la vaga a Correus, que afecta l'oficina del nostre municipi, fins al divendres 4 de juny de les 11 h a les 14.30 h

3/6/2021

Des de l'Ajuntament d'Abrera informem de les possibles afectacions en l’atenció a la ciutadania, degut a la vaga convocada a les oficines de Correus de la província de Barcelona, que afecta l'oficina del nostre municipi. La vaga ha començat aquest dimecres 2 de juny, i és previst que continuï aquest dijous i divendres, 3 i 4 de juny, de les 11 h a les 14.30 h.

Des de l'Ajuntament d'Abrera ens hem reunit recentment amb els i les responsables de l'oficina de Correus del nostre municipi per demanar la millora del servei i traslladarem les nostres queixes a les instancias corresponents.

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ