DISSABTE, 27/07/2024 | 18:27 h

Commemorem el dia de la Dona amb una proposta de teatre familiar

8/3/2021

Des de la Regidoria d'Igualtat, Feminismes i LGTBIQ+ i des de la Regidoria d'Infància de l'Ajuntament d'Abrera organitzem un espectacle familiar pel dissabte 13 de març per commemorar el dia de la Dona. L'activitat serà gratuïta i tindrà lloc a la Sala Municipal (c. de Casamada, 12) a les 17.00 h de la tarda amb aforament limitat i totes les mesures de prevenció de la Covid-19. Podeu fer les vostres inscripcions telemàtiques en l'enllaç que trobareu seguidament.

El proper dissabte 13 de març a les 17.00 h la Companyia la Bleda presentarà a la Sala Municipal l’espectacle “Tut-turutut la princesa!", un espectacle familiar per a nenes i nens a partir de 3 anys i les seves famílies.

• Podeu fer les vostres inscripcions per assistir a l'espectacle familiar fent clic aquí.

A l'hora de fer les inscripcions telemàtiques, cal tenir en compte:

• Es podran inscriure a l’espectacle un màxim de 6 persones. Reserveu entrades per cada persona adulta i infants que assistiran a l’espectacle (un seient per cadascú/una).
  • L'horari d'accés a l'espectacle. La fila marcarà la franja horària per accedir a l'espectacle esglaonadament:
  • De la fila 1 a la fila 7: Franja horària per accedir a l'espectacle: 16.30 h
  • De la fila 8 a la fila 14: Franja horària per accedir a l'espectacle: 16.40 h
  • De la fila 15 a la fila 21: Franja horària per accedir a l'espectacle: 16.50 h

Si teniu cap dubte o incidència a l'hora de fer la reserva d'entrades gratuïtes, podeu adreçar-vos per mail a actespublics@abrera.cat indicant el vostre D.N.I., nom i cognoms, telèfon de contacte i les reserves que es volen realitzar.

En tot moment, serà obligatori l'ús de mascareta, l'ús de gel hidroalcohòlic, i s'haurà de respectar la distància de seguretat entre persones.

Una història que trenca estereotips
La Princesa Bleda ha perdut el seu tresor. Avui, que ha vingut tanta gent a veure-la, i no els el pot mostrar! Amb la il·lusió que li feia! Ep l’ha perdut…o li han pres? Potser li ha robat el gripau blau? Ja se sap que els prínceps tenen els dits llargs! La Princesa Bleda emprèn un viatge per recuperar el seu tresor. El trobarà, però en un lloc ben diferent al que s’havia imaginat. I és que el seu tresor és ben diferent a com ens l’havíem imaginat…
Una història que trenca amb els estereotips de princeses fràgils, passives i indefenses, per tal de regalar-nos històries encoratjadores, apoderadores i plenes d’il·lusió. Un missatge que ha d’estar present en la mirada de tot infant, acompanyat des dels valors de la igualtat i la coeducació, per un món millor, més just i amb oportunitats per a tothom per igual.

No us ho podeu perdre!

• Instagram @abrerainfo i Twitter @abrerainforma