DISSABTE, 27/07/2024 | 18:54 h

Renovem la pavimentació, la vorera i la zona de contenidors del carrer Andalusia al barri de Can Vilalba d'Abrera

3/3/2021

Durant els mesos de desembre, gener i febrer, des de la Regidoria d’Obres i Serveis de l’Ajuntament d’Abrera hem dut a terme treballs de millora i reparació al carrer Andalusia del barri de Can Vilalba. Hem renovat el paviment asfàltic, la vorera i l'espai dedicat als contenidors de residus, i hem implantat un pas de vianants. Amb aquestes actuacions s'ha millorat la seguretat dels vianants i vehicles, fent el carrer més accessible, així com el servei de recollida d'escombreries.

Els treballs que hem dut a terme han consistit en:

Renovació de vorada:

• Substitució de tota la vorada de formigó existent per una de nova de formigó vibro-comprimit tipus T-2 i rigola de formigó prefabricada.

Renovació de paviment d'aglomerat asfàltic:

• Fressat a tot el perímetre d'actuació d' 1,5 metres d’amplada i 7 cm de gruix.
  • Sanejament dels clots existents amb formigó.
  • Pavimentació de tota la superfície d’actuació amb aglomerat asfàltic de 7 cm de gruix, de mescla bituminosa discontínua en calent, amb betum asfàltic de penetració i granulat granític.

Pas de vianants:

• Implantació de pas de vianants pintat sobre paviment asfàltic.
  • Senyalització vertical del pas de vianants.

Renovació de paviment de vorera:

• Enderroc del paviment de panot existent.
  • Col·locació de nova pavimentació amb el mateix tipus de panot alternat color vermell i blanc.

Millora de l'espai de contenidors:

• Instal·lació d'una tanca de fusta d’ocultació dels contenidors d’escombreries.
  • Instal·lació de punt d’enllumenat per l’espai de contenidors.
  • Millora del paviment d’aquesta zona amb tractament d’òxid.
  • Millora de la senyalització referent a la normativa sobre la recollida de residus.

Amb aquestes actuacions hem millorat la seguretat dels vianants i vehicles, fent el carrer més accessible, i també hem millorat el servei de recollida de residus.

Des de l'Ajuntament d'Abrera demanem disculpeu les molèsties que aquesta actuació hagi pogut ocasionar als veïns i veïnes del barri.

A Abrera, millorem i cuidem el nostre espai públic!

•  Web abrera.cat