DIUMENGE, 01/09/2024 | 10:24 h
  • Oficines de Promoció Econòmica, Mercat Municipal d'Abrera.

El departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera pren noves mesures a causa de la pandèmia del coronavirus

14/4/2020

La contenció de la pandèmia de coronavirus ens planteja dia a dia nous reptes. Una de les mesures que hem pres des de l'Ajuntament d'Abrera és l’adaptació de les tasques realitzades pel departament de Promoció Econòmica d'Abrera.

En aquests moments tan difícils, mantenir els serveis del Departament de Promoció Econòmica de l'Ajuntament d'Abrera és cabdal pels interessos de les nostres veïnes i veïns i per això volem continuar prestant el nostre ajut a la ciutadania en l’horari habitual, de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i dimecres de 16.30 h a 19 h.

T’ajudem a buscar feina!

• El Servei Local d’Ocupació continua actiu tramitant noves altes i ajudant als nostres usuaris a la recerca activa de feina, de manera no presencial fent servir els mitjans al nostre abast, amb l’objectiu de facilitar la inserció laboral en un moment tan delicat.

Assessorem les empreses i emprenedors del nostre municipi

• Ens mantenim al costat de les nostres empreses i emprenedors per facilitar tota la informació derivada de la situació actual, en constant evolució.
  • Us podem assessorar telefònicament al 93 770 01 02 o per e-mail a promocioeconomica@abrera.cat.

Gestionem el nostre comerç local

• Continuem gestionant el comerç, el mercat i el mercat setmanal per tal que els nostres veïns i veïnes tinguin sempre a l’abast els productes de primera necessitat garantits. També continuem amb nous projectes perquè Abrera pugui créixer en el futur.

Assessorem el consumidor

• Sabem que amb aquesta situació sorgeixen molts dubtes sobre cancel·lacions de comandes, viatges i reserves. Per això, l’Oficina d’Atenció al Consumidor d’Abrera (OMIC) continua treballant per vetllar pels interessos de tota la ciutadania d’Abrera en el seu horari habitual, els dimecres d' 11 h a 13 h i de 16:30 h a 18 h. La ciutadania d'Abrera pot realitzar les seves consultes a l'OMIC mitjançant el correu electrònic consum@abrera.cat. També poden rebre atenció telefònica sol·licitant, com sempre, cita prèvia al telèfon 93 770 01 02 o a través del correu electrònic promocioeconomica@abrera.cat.

T’informem i intentem resoldre els teus dubtes

• Per telèfon i al correu electrònic promocioeconomica@abrera.cat estem a la vostra disposició per ajudar-vos en dubtes que pugueu tenir sobre on dirigir-vos per tramitar els ajuts que ofereixen les diferents administracions i els documents per circular en l’estat d’alarma.

Ofertes de feina

• Per a les persones que cerquen feina us recordem que podeu seguir consultant les ofertes al Xaloc (cliqueu aquí).
  • En aquests moments hi ha necessitat urgent de contractar persones per a cobrir ocupacions relacionades amb l’atenció a les persones.
  • Us podreu inscriure en borses de treball creades pel SOC per cobrir l’emergència COVID 19 fent clic aquí.  https://feinaactiva.gencat.cat/web/guest/home

Per a més informació, contacteu amb el nostre Departament de Promoció Econòmica, al T. 93 770 01 02 i al mail promocioeconomica@abrera.cat.

Des de l’Ajuntament d'Abrera volem agrair a tota la ciutadania la seva responsabilitat en el compliment de les mesures de contenció de la pandèmia del coronavirus. Continuem actuant amb responsabilitat i maduresa!

Mesures Promoció Econòmica 01.jpg

Mesures Promoció Econòmica 02.jpg

Mesures Promoció Econòmica 03.jpg

Us informem de tota l'actualitat sobre el coronavirus. Seguiu-nos!

FALDO NOTICIES CORONAVIRUS CANALS COMUNICACIÓ

També directament al teu mòbil o tauleta a les aplicacions gratuïtes "Connecta't a Abrera" i "Ràdio Abrera", disponibles als sistemes Android i IOS.