DIUMENGE, 01/09/2024 | 10:19 h
  • ILUSION_III_2013_0677

El grup de danses orientals de l´Ateneu Magarola recapta 600 € per a Càritas

9/7/2013

L´Ateneu Magarola va recaptar un total de 600 euros amb el festival solidari que va organitzar a la Sala Municipal d´Abrera, el passat mes de juny, en col·laboració amb l´Ajuntament d´Abrera. Els diners es destinaran  íntegrament a la compra de productes d´alimentació infantil per al Banc d´Aliments de Càritas Abrera.

Aquesta tercera edició d´exhibició de balls culturals va anar a càrrec del grup Colors d´Orient i els alumnes dels cursos de ball de l´Ateneu Magarola. Per cada entrada venuda es va regalar un llibre a càrrec de Plataforma Editorial, que va promocionar l´acte.

Es realitza cada dos anys i compta amb la col·laboració d´artistes invitats; aquest any va rebre el suport del Grup Batuka d´Abrera, que va portar els ritmes de Bollywood al municipi.

Fotos: Xavier Moreno

Dimarts, 9 de juliol de 2013