DIUMENGE, 01/09/2024 | 10:16 h

Enxhibició de Dansa Oriental i Cursa Popular Abrera Corre d9, amb finalitats solidàries

14/6/2013

Aquest cap de setmana s´organitzaran a Abrera diverses activitats, com l´exhibició de danses orientals i la Cursa Abrera Corre d9, amb finalitats solidàries.

Dissabte, a les 19.00h, a la Sala Municipal, es farà una exhibició de danses orientals a càrrec del grup Colors d´Orient i els alumnes dels cursos de ball de l´Ateneu Magarola. Serà un festival benèfic i tot el que es recapti amb les entrades es destinarà a la compra de productes d´alimentació infantil per al Banc d´Aliments de Càritas Abrera.

Diumenge, a les 9.30h, al Parc de Can Morral, tindrà lloc la sortida de la cinquena cursa popular del Club Atletisme d´Abrera, Abrera Corre d9, de 5 i 10 quilòmetres, i diverses proves infantils. A més, es farà recollida d´aliments bàsics a benefici dels Serveis Socials d´Abrera.

Divendres, 14 de juny de 2013