DIVENDRES, 27/09/2024 | 09:34 h

Tercer i últim monòleg del cicle Abrera Riu!

5/4/2018

Després de gaudir del còmic barcelonès Víctor Parrado i del gallec Oswaldo Digon, aquest divendres 6 d'abril, a la Casa de Cultura (Federico Garcia Lorca, 17), tenim l'última entrega de l'Abrera Riu 2018, aquesta vegada amb Juan Aroca.

El còmic andalús presentarà el seu espectacle "Mójate conmigo", un monòleg directe i divertit on, Juan Aroca, parlarà sobre la crisi, les retallades, els polítics i banquers... Temes molt actuals que faran que la gent surti amb dolor de mandíbula de l'espectacle. Un monòleg on aquest humorista sevillà s'atreveix fins i tot a cantar i ballar per fer-te passar una nit única!

Des de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament d’Abrera organitzem aquesta activitat. No falteu a aquesta nit d'humor amb la qual clausurem el cicle d'Abrera Riu 2018. Us hi esperem!

Amb el preu de l'entrada s'inclou una tapa + refresc.

Aforament limitat! Les entrades es podran comprar 45 minuts abans de l'inici de l'actuació (no hi ha venda anticipada).

Hora d'inici
22.00 h

Hora d'acabament
23.30 h

Preu:
General: 4,30 €
Reduït: 2,55 €*

* Poden acollir-se a l'entrada reduïda els més grans de 60 anys,
els/les joves d'11 a 18 anys, ciutadans i ciutadanes en situació d'atur i veïns i veïnes amb discapacitat o amb el carnet de la Biblioteca.