DIVENDRES, 27/09/2024 | 09:27 h

Gran acollida de la darrera representació dels ‘Dimecres Grans’ del Casal d’Avis d’Abrera!

4/4/2018

Dins el projecte dels ‘Dimecres Grans’ de la Regidoria de Gent Gran de l’Ajuntament d’Abrera, el 14 de març passat es va celebrar al Casal d'Avis d’Abrera un espectacle d'òpera i Sarsuela.

Una vuitantena de persones van poder gaudir de l’espectacle d’òpera i Sarsuela que va anar a càrrec de dos cantants lírics professionals que van interpretar cançons d'òperes de gran èxit internacional com el " Nessum Dorma" de Turandot, " Mis Shaigon" o " el Toreador de Carmen".

L'altre part de l'espectacle va estar dedicada a la sarsuela catalana, espanyola i a la cançó popular.

L’espectacle d’òpera i Sarsuela organitzat des de la Regidoria de Gent Gran de l’Ajuntament d’Abrera i el Casal d’Avis va meravellar a tots els assistents per la seva elegància i la posada en escena amb vestuaris i maquillatges plens d'història.