DIUMENGE, 20/10/2024 | 00:20 h
  • guanyadora concurs mona ràdio abrera

Rosa Maria és la guanyadora del concurs "La Mona" de Ràdio Abrera. Enhorabona i bona Pasqua!

29/3/2018

Rosa Maria Calsina, d'Olesa de Montserrat, ha estat la guanyadora del concurs "La Mona" de Ràdio Abrera que durant els darrers dies hem dut a terme a través de radioabrera.cat

Ella va ser una de les persones que va omplir el formulari de participació del concurs, amb les seves dades personals, i ha estat la guanyadora del sorteig realitzat aquest matí al programa "Fórmula Matí" d'entre totes les persones participants. Podeu sentir el moment de la trucada a l'àudio fent clic aquí.

Des de Ràdio Abrera i el departament de Comunicació de l'Ajuntament felicitem la Rosa Maria i agraïm la participació de totes les persones que han participat al concurs.

Aquest any la mona… A Ràdio Abrera!!!