DIMECRES, 16/10/2024 | 10:30 h
  • banner alumnes

Festa de graduació dels alumnes de 2on de batxillerat de l´Institut Voltrera

25/5/2012

L´institut Voltrera d´Abrera ha organitzat una festa de graduació als 64 alumnes de segon de batxillerat a qui ha lliurat els diplomes i el birret de graduació. L´acte, celebrat a l´auditori del Centre Polivalent, ha comptat amb l´assistència d´alumnes, familiars, tutors i professorat del centre, així com també de la regidora d´Ensenyament, Guadalupe Marcos; i l´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler.

Aquesta ha estat celebració molt emotiva on els alumnes han fet un repàs del curs, dels professors i anècdotes i també s´ha projectat un video sobre el centre i l´evolució dels alumnes. Juntament amb la foto oficial de graduació també se´ls ha lliurat un àlbum  fotogràfic com a recordatori.

La presentació de l´acte ha anat a càrrec de dos alumnes del curs, i ha comptat amb una actuació musical de part d´un dels alumnes i parlaments del tutor, Alfonso Delgado, i del director del centre, Juan Luís Seguín, que aquest curs deixa el càrrec desprès d´11 anys.

Divendres, 25 de maig de 2012