DISSABTE, 14/09/2024 | 07:25 h
  • bannerConcurs Pintura

Convocat el 35è Concurs de Pintura Ràpida d´Abrera

23/5/2012

El Departament de Cultura de l´Ajuntament d´Abrera ha convocat la 35a edició del Concurs de Pintura Ràpida, al que poden participar tots els artistes que ho desitgin dividits en dues categories: general a partir de 18 anys i local a partir de 14 anys. El tema pot ser qualsevol aspecte d´Abrera, amb tècnica lliure, i cada concursant pot presentar una sola obra d´una grandària mínima de 38x48 cm.

El concurs tindrà lloc el diumenge dia 10 de juny a partir de les 8.00h, però els concursants que optin als premis locals poden presentar les seves obres amb anticipació i ja poden segellar les seves teles al Departament de Cultura.

Els premis seran els següents: en categoria general n´hi haurà tres de 700, 580 i 450 euros; hi haurà un premi en categoria local dotat de 360 euros; i dos premis especials, a la millor aquarel·la que rebrà 580 euros i al més original que obtindrà 450. Les bases completes es poden consultar en aquest mateix web.

Dimecres, 23 de maig de 2012