Habilitem una nova adreça de correu electrònic per les queixes dels usuaris de les línies de bus que passen pel nostre municipi
27/3/2017
L’empresa Hispano Igualadina es va fer càrrec del servei de bus de la línia Manresa-Olesa-Barcelona el mes de desembre passat, fet que va incrementar la connexió del nostre municipi amb Barcelona amb cinc trajectes més d’anada i tornada. El funcionament del servei, però, no ha estat l’adequat i hem rebut la queixa de diversos usuaris de la línia.
Reunions amb ajuntaments, empresa i Generalitat
El Regidor d’Urbanisme i Mobilitat de l’Ajuntament d’Abrera, Albert Roca, ha participat en diverses reunions dels ajuntaments per on passa la línia de bus amb els responsables de Transport de la Generalitat de Catalunya i l’empresa amb l’objectiu de millorar el servei de bus.
Avui dilluns, 27 de març, entren en funcionament els nous horaris del servei de bus Olesa-Barcelona, pactats per l’empresa i la Generalitat. Des de l’Ajuntament d’Abrera hem manifestat a la Generalitat que els nous horaris perjudiquen els usuaris del nostre municipi.
“La modificació que es vol posar en funcionament per part de la Generalitat i de l’empresa no agrada a l’Ajuntament ja que disminueix el servei que s’estava donant des del 27 de desembre. Des de l’Ajuntament hem reclamat en reiterades ocasions que es mantinguessin els horaris i que es respectessin”, ha explicat a Ràdio Abrera el regidor Albert Roca.
Des de l’Ajuntament d’Abrera també fiscalitzem les anomalies del servei de bus de la línia Igualada-Barcelona.
Per aquest motiu, convidem als usuaris de les línies de bus a fer-nos arribar les seves queixes si detecten qualsevol anomalia en el servei, enviant-nos un correu electrònic a mobilitat@ajuntamentabrera.cat
Escolteu les declaracions del regidor d’Urbanisme i Mobilitat de l’Ajuntament d’Abrera, Albert Roca, al final de la pàgina en els arxius d’àudio adjunts.