DISSABTE, 17/08/2024 | 01:26 h
  • bannercomerc2011

Consells de seguretat per als comerciants

12/11/2011

Els Mossos d´Esquadra del Baix Llobregat Nord han posat en marxa la primera fase de l´Operatiu Grèvol amb consells de seguretat adreçats als comerciants. L´objectiu és prevenir la delinqüència, garantir i augmentar la percepció de seguretat i fomentar la coordinació de tots els agents implicats.

Aquesta campanya estarà activa durant tot el període de Nadal i fins el 22 de gener, amb la col·laboració amb les policies locals i els vigilants municipals.

La Policia Autonòmica de Catalunya-Mossos d´Esquadra, ha publicat un tríptic informatiu a través del qual és poden assimilar els principals consells en matèria de seguretat en l´àmbit del comerç. Podeu consultar-lo en el document adjunt: campanya prevenció comerç.pdf

Dilluns, 12 de desembre de 2011