DISSABTE, 17/08/2024 | 01:28 h
  • pla local

Engega l´elaboració del Pla Local de Joventut 2012-2015

7/11/2011

Abrera ha engegat l´elaboració del Pla Local de Joventut 2012-2015 amb l´objectiu de poder planificar les polítiques de joventut  de forma més eficient i prioritzada. Aquestes polítiques s´adrecen a diferents àmbits de la vida dels joves, com l´educació, el treball, la salut o l´habitatge, entre d´altres.

L´elaboració del Pla Local de Joventut  es duu a terme amb la col·laboració de la consultora Neòpolis. Ara ha començat la primera fase de diagnòstic per analitzar la realitat juvenil i quines polítiques de joventut s´estan fent actualment. És per això que en aquesta anàlisi s´implicarà els joves d´Abrera, els diferents agents socials del municipi, les entitats i les diferents àrees de l´Ajuntament.

En la primera fase d´elaboració del Pla, es mostrarà com les polítiques de joventut no només es fan des de la Regidoria de Joventut, sinó que es pretén tractar els joves des d´una perspectiva integradora, inclusiva i coordinada des dels diferents departaments de l´Ajuntament, des de diferents entitats i teixit associatiu i des d´altres organismes (com la Direcció General de Joventut, la Diputació de Barcelona o el Consell Comarcal del Baix Llobregat).

Un cop fet el diagnòstic de la situació, començarà una segona fase de recollida de propostes relacionades amb diferents àmbits de la vida dels joves, com educació, habitatge, cultura... on també s´implicarà els joves d´Abrera.

La previsió és que a mitjan febrer-març es pugui presentar el document del Pla Local de Joventut 2012-2015 un cop aprovat en Plenari Municipal.

Primera sessió de treball del Pla Local de Joventut d´Abrera

Dilluns, 7 de novembre de 2011