DILLUNS, 21/10/2024 | 07:24 h

Els XIX Premis de l’Esport Local reconeixen els esportistes d’Abrera a la Fira d’Entitats Esportives Locals

21/9/2016

Les entitats esportives han premiat les fites aconseguides pels esportistes del nostre municipi a la gran festa de l’esport, la 12a Fira d’Entitats Esportives Locals, que va tenir lloc dissabte passat al Parc de Can Morral amb una gran afluència de públic.

Aquests premis tenen per objectiu guardonar i reconèixer institucionalment i socialment els millors esportistes, entitats i equips d'Abrera de la temporada 2015/2016. L’alcalde, Jesús Naharro, el regidor d’Esports, Francisco Sánchez i Carles Faiget, de la Comissió Organitzadora, van fer entrega dels guardons als següents esportistes:

El Club Atletisme Abrera va presentar com a millor esportista de menys de 12 anys, Paola Peidró Obregón. Com a millor esportista de més de 13 i menys de 17 anys, Sergi Pérez Linde. I, com a millor esportista de més de 18 anys, Òscar Oliva Pau.

El Club Esportiu Abrera va presentar com a millor esportista de menys de 12 anys, Iván Méndez Fernández. Com a millor esportista de més de 13 i menys de 17 anys, José Fernando González Galvín. I, com a millor esportista de més de 18 anys, Jordi Salguero González.

La Vinya Gimnàstic Club va presentar com a millor esportista, Nerea Mora Ceballos.

El Club Bàsquet Abrera va presentar com a millor esportista de menys de 12 anys, Iker González Romera. Com a millor esportista de més de 13 i menys de 17 anys, Sofía Abella Musa. I, com a millor esportista de més de 18 anys, Elies González Serra.

El Moto Club Off Road El Suro va presentar com a millor esportista, Ramón Larriba Canti.

L’Abrera Club Ciclista va presentar com a millor esportista, Xavier Marino Costa.

L’Agrupació Esportiva Abrera va presentar com a millor esportista de menys de 12 anys, Iván Rodríguez Moliner. Com a millor esportista de més de 13 i menys de 17 anys, Adrián Sánchez Gallardo. I, com a millor esportista de més de 18 anys, Javier Bueno Carrión.

Escacs Abrera va presentar com a millor esportista de menys de 12 anys, Antonio López Toledano. I, com a millor esportista de més de 18 anys, Sergio Castro López.

L’Escola Esportiva d’Abrera (Taekwondo) va presentar com a millor esportista, Aleix Fosalba Pujols.

Entrega de plaques

Seguidament es va passar a l’entrega de plaques. El Club Bàsquet Abrera va rebre una per l’ascens de categoria de l’equip Sènior. Aquesta entitat també va guanyar el Premi al Millor Equip de l’Esport Local.

Des de l’Ajuntament d’Abrera vam aprofitar aquest acte per fer entrega de plaques de reconeixement a altres esportistes abrerencs que han aconseguit fites molt importants a nivell estatal i internacional:

Paulina Capita per el 4t lloc aconseguit al Campionat d’Espanya de Gimnàstica Artística, Promogym 2.

Queralt Garabito Trenado per el 2n lloc en Paral·leles aconseguit al Campionat d’Espanya de Gimnàstica Artística, Promogym 1.

Olga Masip Casado per el 2n lloc a Barra aconseguit al Campionat d’Espanya de Gimnàstica Artística, Promogym 4.

Andrea Martínez Aguilo per el 1r lloc a Barra i 10a a la General aconseguit al Campionat d’Espanya de Gimnàstica Artística, Promogym 3.

Marta García Cañete per el 1r lloc a Barra, Terra i a la General aconseguit al Campionat d’Espanya de Gimnàstica Artística, Nivell 2 Grans.

Alba Fàbrega Abadia per el 8è lloc aconseguit al Campionat d’Espanya de Pesca.

Alba Vilaregut de Mingo per el 3r lloc aconseguit al Campionat d’Espanya de Natació.

José Ruiz Cortés per el Campionat d’Europa aconseguit amb la Selecció Espanyola de Futbol Sala.

Gerard Trueba Tio per el 9è lloc aconseguit a la General del Campionat del Món de Trial 125 cc.

Susana María Siles Álvarez per el 4t lloc individual i el 2n per equips aconseguit als Campionat del Món de Pesca.

I per últim, Eric Vilaregut de Mingo per el 2n lloc aconseguit al Campionat del Món en Aigües Obertes.

L’alcalde, Jesús Naharro, va felicitar tots els premiats i les entitats esportives pel seu esforç i dinamització de l’esport a Abrera. També va agrair a la Comissió Organitzadora la realització d’aquesta gran festa.

Fira dinàmica i divertida

Les curses de motocross i les exhibicions de trial van ser les primeres activitats que es van poder veure a la fira d’entitats esportives d’enguany. El grup local BigFriday va amenitzar la festa, que va aplegar veïns i veïnes d’Abrera de totes les edats als diferents estands i activitats programades.

Les entitats esportives que han participat en aquesta fira esportiva són: Club de Bàsquet Abrera, Agrupació Esportiva Abrera, Club Esportiu Abrera, Club Atletisme Abrera, La Vinya Gimnàstic Club, Centre Excursionista d’Abrera, Associació Catalana d’escalada Tradicional, Abrera Club Ciclista, Escacs Abrera i Moto Club Off Road El Suro.