DILLUNS, 21/10/2024 | 07:27 h

Reobrim a les persones un tram de sender del Torrent Gran

5/8/2016

Ja tenim obert al pas de vianants i ciclistes el tram del sender del Torrent Gran que va quedar tallat el mes de maig per les feines de reconstrucció d’una escullera. Aquest camí transcorre al llarg del torrent, paral·lel al carrer Barcelona, a l’alçada del polígon industrial Barcelonès.

Hem fet una reconstrucció total de l’escullera, perquè en unes fortes pluges un tram d'aquesta escullera es va esfondrar. Amb la reconstrucció s’ha modificat i ampliat la secció general de l’escullera, arribant fins a la llera del torrent, i s’ha millorat la seva fonamentació en el terreny, millorant la seguretat en el tram.

Sender més ample
Amb les obres també s’ha ampliat i condicionat el tram del sender proper a l’escullera. De cara a la tardor es completarà l’obra amb la revegetació i adequació de l’entorn afectat per les obres.

A partir d'ara, els veïns/nes d'Abrera podreu tornar a gaudir del nostre Torrent Gran, un dels nostres espais naturals més emblemàtics.