DILLUNS, 21/10/2024 | 07:25 h

Donem la benvinguda a 14 treballadors i treballadores del Pla d’Ocupació

1/7/2016

L’Alcalde, Jesús Naharro, acompanyat per diversos regidors i tècnics, ha donat aquest migdia la benvinguda als nous treballadors i treballadores del Pla d’Ocupació del nostre municipi a la Sala de Plens del consistori.

En total, són 14 treballadors i treballadores que desenvoluparan les següents tasques: 10 oficials de tercera brigada, una oficial de segona de brigada, una tècnica per la biblioteca i dues administratives.

La contractació és de 6 mesos i al 70% de la jornada laboral. Les selecció per a participar en aquest pla d'ocupació municipal l'ha fet el SOC en funció dels perfils laborals de les persones inscrites en l'Oficina de Treball de la Generalitat (OTG) de Martorell, ja que és requisit imprescindible estar aturat.

Per les places d'administratius l'OTG va convocar a 42 candidats. Per la plaça de tècnica biblioteca es van convocar a dues persones. Per les places d'oficials de tercera de brigada es van convocar a 92 persones. I per la placa d'oficial de segona de brigada es van convocar a 10 persones més.