DISSABTE, 28/09/2024 | 11:25 h
  • LECTURES SHAKESPEARE

Veïns i veïnes d´Abrera homenatgen a Shakespeare i Cervantes el dia de Sant Jordi

27/4/2016

El 23 d’abril, dia de Sant Jordi, també és la data oficial de la mort de dos grans autors de la literatura universal, William Shakespeare i Miguel de Cervantes.

Per aquest motiu, aquest dia també se celebra a tot el món el Dia Internacional del Llibre. Des de la Regidoria d’Acció Cultural i Patrimoni de l’Ajuntament d’Abrera vam idear i coordinar un especial homenatge a aquests escriptors en el 400è aniversari de la seva mort.

Veïns i veïnes del nostre municipi van llegir dissabte textos de l’escriptor anglès en diferents espais com el Mercat Municipal, als voltants de l’emplaçament de la mostra LLibres Prohibits, una instal•lació on s’exposen fins a final de mes 30 obres que, al llarg de diferents èpoques, han estat prohibides.

Al matí es va llegir el Sonet 116 i, a la tarda, el monòleg “Ser o no ser” de l’obra Hamlet a la Sala Municipal, coincidint amb la clausura del 21è Concurs de Teatre Vila d’Abrera.

Homenatge a Cervantes
En el marc de l’acte de lliurament de premis del concurs de teatre vam homenatjar a Cervantes amb l’obra per a tots els públics Don Quijote de la Mancha y el mar, a càrrec de Plàudite Teatre, companyia d’Hospitalet de Llobregat.

Des de la Regidoria d’Acció Cultural i Patrimoni agraïm la col•laboració de tots els veïns i veïnes del nostre municipi que han participat en aquestes lectures.