DISSABTE, 28/09/2024 | 11:26 h
  • SANT JORDI AL CASAL DE JOVES

Llibres, música, zumba, hip hop i tallers al 'Sant Jordi Jove'

25/4/2016

Tallers, photocall, intercanvi de llibres, actuacions musicals, zumba... Dijous 21 d’abril a la tarda el tres serveis municipals que formen part del Centre Polivalent, el Centre Obert La Galàxia, l´Escola Municipal de Música i el Casal de Joves van celebrar la diada de Sant Jordi amb molta diversió.

Al voltant d´unes 120 persones de totes les edats van gaudir de la festa, que va ser molt entretinguda, segons ens han explicat diversos participants.

Seguint amb la celebració de Sant Jordi, des del Departament de Joventut vam cedir l´espai a l’IES Voltrera per fer un taller de hip hop, on van participat 20 joves més. Com a cloenda, divendres a la tarda vam gaudir amb el taller de cuina de Sant Jordi del Casal de Joves.