DIVENDRES, 16/08/2024 | 19:15 h
  • Cinema a la Fresca - setembre 2024

Atenció famílies! Celebrem el final de l'estiu a Abrera amb un nou cicle del 'Cinema a la Fresca'!

El proper dissabte 7 de setembre de 2024 a les 21.30 h, podrem veure la pel·lícula familiar 'Elemental'

16/8/2024

Aquest mes de setembre celebrem el fi de l'estiu al nostre municipi, amb un nou cicle del 'Cinema a la Fresca'. Així, el proper dissabte 7 de setembre de 2024 al Parc de l'Estació podrem veure la pel·lícula d'animació "Elemental", a partir de les 21.30 h. L'activitat és gratuïta, us hi esperem!

La primera de les projeccions del nou cicle del Cinema a la Fresca 2024, tindrà lloc aquest dissabte 7 de setembre, a les 21.30 h al parc de l'Estació, amb la pel·lícula 'Elemental' de Disney, dirigida a tots els públics. Aquest film ens porta directament a Ciudad Elemento, on conviuen els residents de Foc, Aigua, Terra i Aire. La història presenta a la Candela, una jove dura, espavilada i passional, que pertany a una de les famílies de Foc. La jove estableix una amistat molt propera amb un noi divertit, sensible i molt expressiu que es diu Nilo i que pertany a una de les famílies de l'element Aigua; desafiant així les seves creences sobre el món en el que viuen.

D'altra banda, el dissabte 21 de setembre, hem programat la projecció de la pel·lícula 'Campeones', també a les 21.30 h al parc de l'Estació, recomenada per al públic juvenil i familiar. En aquest llargmetratge s'explica l'història d'un entrenador de bàsquet professional, ple de problemes i frustracions, que recupera la seva vida gràcies a l'equip de persones amb capacitats diverses que acaba entrenant.

Cinema a la Fresca - setembre 2024

Amb el Cinema a la Fresca 2024 clourem l'estiu d'enguany amb una proposta per gaudir en família del cine a l'aire lliure, amb les millors pel·lícules.  Porteu crispetes, una tovallola, cadira per estar còmodes, taula i sopar!

Celebrem la fi de l'estiu a Abrera, amb les projeccions del Cinema a la Fresca! Us hi esperem!

• Web www.abrera.cat
  • Instagram @abrerainfo i "X" @AbreraInforma
  • Youtube "Ajuntament d'Abrera"
  • Ràdio Abrera (107.9 FM i www.radioabrera.cat)