DILLUNS, 21/10/2024 | 00:16 h

Vuit veïns i veïnes d´Abrera comencen a treballar al consistori dins el Pla d´Ocupació

24/12/2015

Amb l’objectiu de procurar una feina a les persones que no en tenen, des de l’Ajuntament d’Abrera hem impulsat el Pla d’Ocupació, un instrument de promoció de la contractació laboral de persones aturades per a la realització d’actuacions d’interès general, social i econòmic.

El pla ha implicat la contractació de vuit treballadors durant sis mesos amb una jornada laboral del 70%, amb les següents perfils: tres oficials de tercera de brigada per a via pública (reparació de voreres), tres oficials de tercera de brigada de parcs i jardins, i dos oficials de segona administratiu.

L’alcalde d’Abrera, Jesús Naharro, i diversos regidors de l’Ajuntament han donat la benvinguda als treballadors i treballadores en una trobada que va tenir lloc al consistori el passat dimarts 22 de desembre.

Aquest Pla d´Ocupació està finançat pel Programa Complementari de Foment de l’Ocupació Local, en el marc del Pla Xarxa de Governs Locals 2012-2015.