DILLUNS, 21/10/2024 | 00:14 h

670 quilos de solidaritat en el Festival del Grup de Teatre del Casal d´Avis

14/12/2015

Un any més, el Grup de Teatre del Casal d’Avis d’Abrera ha presentat el seu nou espectacle de varietats, amb molta música, ball i diversió. La denominada Operació Quilo va tenir lloc a la sala municipal dissabte 12 de desembre amb un gran èxit de públic.

Veïns i veïnes d’Abrera i d’altres municipis del Baix Llobregat Nord van omplir l’aforament de la sala i van mostrar la seva solidaritat aportant un quilo de diferents productes: conserves de peix, cacau en pols, sucre, tomàquet fregit i oli. En total es van recaptar uns 670 quilos d’aliments, que Càrites Abrera distribuirà entre les famílies del nostre municipi que necessiten ajuda.

Des de l’Ajuntament d’Abrera organitzem aquesta activitat juntament amb el Casal d’Avis i Càritas Abrera. L’alcalde, Jesús Naharro, i el regidor d’Esports, Salut i Gent Gran, Francisco Sánchez, van assistir al festival i, a la mitja part de l’espectacle, van agrair al Grup de Teatre la realització d’aquesta iniciativa solidària i al públic la seva participació.

Aquesta és l’onzena edició de l’Operació Quilo que, enguany, ha dedicat la funció al veí d’Abrera i fundador del Grup de Teatre del Casal d’Avis, Alfonso Moreno.