DILLUNS, 21/10/2024 | 00:13 h
  • RAFEL NADAL

Alumnes del SLC d´Abrera col•laboren en la trobada amb en Rafel Nadal organitzada per la Biblioteca Josep Roca i Bros

3/12/2015

Amb motiu de la visita de Rafel Nadal a la Biblioteca Josep Roca i Bros d’Abrera, que va tenir lloc el 24 de novembre passat, tres alumnes del curs Intermedi 1 hi van col•laborar amb una lectura d’un fragment de l’obra d’aquest escriptor Quan en dèiem xampany.

La lectura va ser enregistrada en un vídeo que després ha estat difós a les xarxes socials de la biblioteca i del Servei Local de Català. Així mateix, tots els assistents a la trobada van poder veure el vídeo, que va presentar la directora de la biblioteca, Nuria Ojalvo, a l’inici de l’acte.

A continuació, vam poder escoltar les explicacions de l’autor sobre diferents aspectes de les seves novel•les i, sobretot, vam poder gaudir de les seves interessants reflexions sobre qüestions molt presents a les seves obres com ara la família, la guerra, els bàndols, el destí...

A més del foment de la lectura en català i la participació dels alumnes en les activitats de la biblioteca, aquesta activitat pretenia contribuir a millorar les capacitats dels alumnes en la lectura i pronúncia en català. Cal destacar que les alumnes protagonistes del vídeo van començar el seu aprenentatge del català a Abrera des del nivell més bàsic, raó per la qual cal valorar especialment el mèrit del treball que han realitzat.

Enllaç al vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=5acs5ksH7xI