DILLUNS, 21/10/2024 | 00:14 h
  • PLE MUNICIPAL

El Ple municipal acull el sorteig per triar els membres de les meses electorals de les Eleccions Generals del 20 de desembre

26/11/2015

La Sala de Plens de l’Ajuntament d’Abrera va acollir el passat dimecres 25 de novembre el ple ordinari corresponent al mes de novembre. En primer lloc es va celebrar el sorteig per triar el membres de les meses electorals per les properes Eleccions Generals al Congrés de Diputats i el Senat, que se celebraran el proper 20 de desembre.

Seguidament es van aprovar per unanimitat les actes de les sessions plenàries celebrades el 24 de setembre i 5 de novembre de 2015. A continuació es va aprovar la declaració com a construccions d’especial interès o utilitat municipal, per concórrer circumstàncies socials, de diverses llicències d’obres públiques atorgades al departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, com són la instal•lació de mòduls prefabricats a l’IES Voltrera i l’Escola Ernest Lluch, i la realització d’obres a la tercera escola. Amb aquesta declaració es podrà aplicar una bonificació del 95% a l’impost de construccions. Va votar a favor l’equip de govern i els grups d’ADA i C’s. Abrera en Comú es va abstenir i el PP va votar en contra.

Després, la mateixa bonificació, per a la rehabilitació de façanes en cinc comunitats de propietaris dels carrers República i Pere Vallès d’Abrera, va comptar amb el suport de tots els grups municipals.

En el Ple ordinari de novembre també es van aprovar altres qüestions com són la creació del reglament de la seu i el registre electrònic de l’Ajuntament d’Abrera, amb els vots a favor de l’equip de govern i C’s, i l’abstenció d’ADA, Abrera en Comú i PP. La ratificació de l’alcalde Jesús Naharro com a representant de l’Ajuntament a la Fundació Privada Arc de Sant Martí, amb l’abstenció d’ADA. Un crèdit extraordinari de 64.500 euros per a la gestió del FIL, que es va aprovar per unanimitat, i un pla econòmic financer de la corporació per l’exercici de 2015-2016, que va comptar amb els suport de l’equip de govern, l’abstenció d’ADA, C’s i PP, i el vot en contra d’Abrera en Comú.