DIUMENGE, 20/10/2024 | 21:53 h
  • caminada_gent_gran

Fem un passeig? Vine a la caminada de la Gent Gran!

25/9/2015

Per concloure les activitats de la Setmana de la Gent Gran a Abrera, el proper diumenge 4 d’octubre tindrà lloc la Caminada de la Gent Gran. Enguany se celebra la 17a edició.

Amb 550 persones inscrites, aquesta és una activitat intergeneracional oberta a la participació de tothom. Un cop acabada la passejada es farà un taller de Batuka.

La caminada començarà a les 9.30 hores del matí al Casal d’Avis. S’anirà fins el Rebató, el polígon Sant Ermengol i es tornarà cap el poble pel Torrent gran.

La passejada finalitzarà al gimnàs de l’escola Francesc Plató i Sartí a les 13.30 hores, on els participants rebran aigua, un entrepà i una poma. En total, uns 4,5 quilòmetres de ruta. En cas de pluja, el passeig es farà en aquesta escola del municipi.