DIUMENGE, 20/10/2024 | 21:53 h
  • casal avis_350

Abrera celebra la Setmana de la Gent Gran

25/9/2015

El dia 1 d’octubre és el Dia Internacional de la Gent Gran. Abrera ho celebrarà amb la Setmana de la Gent Gran, que inclourà diverses activitats que tindran lloc del 28 de setembre al 4 d’octubre al Casal d’Avis. Hi poden participar els veïns i veïnes d’Abrera amb més de 60 anys.

Dilluns 28 de setembre, la Pepi Navarro impartirà un taller de Reiki, una creença que utilitza la imposició de mans com a forma de medicina alternativa.

Dimarts 29 de setembre, la Maria Jesús Mena realitzarà un taller de ioga, que ajuda a la gent gran a mantenir-se activa i disminuir l’estrès. De la seva banda, la Pepi Navarro farà la xerrada Gestió de les emocions.

Dimecres 30 de setembre, el Javier Velasco presentarà el taller Viatge Sonor, on els participants experimentaran sensacions a través de la música i diferents instruments. D’altra banda, la May del Campi realitzarà el taller Com ens alimentem.

Dijous 1 d’octubre, el Dario Nogués farà un taller de Risoteràpia. La teràpia del riure consisteix en crear situacions que ajudin a alliberar les tensions físiques i emocionals per aconseguir riure de manera natural.

També el mateix dijous, el Joan Mateo impartirà un Taller de Tai-chi, una antiga art marcial xinesa amb beneficis provats per la salut, mental i física.

Divendres 2 d’octubre, la Pepi Navarro realitzarà un taller de Meditació guiada. L’objectiu de la meditació és calmar la ment.

Trobareu tota la informació sobre aquestes activitats fent un clic aquí i al Casal d’Avis (despatx de la dinamitzadora).

L’any 1990, l´Assemblea General de Nacions Unides va proclamar l´1 d´octubre com el Dia Internacional de la Gent Gran.

La finalitat d´aquesta jornada festiva i reivindicativa és fer que les persones grans siguin per un dia protagonistes i centre d´interès d´arreu del món, i difondre una imatge més positiva de l´envelliment.