DIUMENGE, 20/10/2024 | 21:39 h
  • lila

Actes per commemorar el Dia Internacional de les Dones a Abrera

4/3/2015

Arrenquen a Abrera els actes per commemorar el 8 de març, Dia Internacional de les Dones, amb l’exposició a la Biblioteca Josep Roca i Bros “La lluita per l’oportunitat de viure” organitzada pel Memorial Democràtic.

D’altra banda, des de la Regidoria de Dones i Igualtat, juntament amb les entitats Dones i Futur i Abrera contra la Violència de Gènere, han programat un seguit d’activitats: dijous 5 de març, a les 9.30h, a l’Hotel d’Entitats tindrà lloc el col·loqui esmorzar “Les dones a la publicitat”, una activitat oberta a tothom del Taller de Llengua.

Diumenge 8 de març, al migdia, a la Plaça de la Constitució es farà l’espectacle vermut “La Lola treballa?” amb la lectura del manifest del Dia Internacional de les Dones.

Dimarts 10 de març, a les 18.00h, es presentarà a la biblioteca Josep Roca i Bros el llibre “El secret del meu turbant”, de Nadia Ghulam.

Finalment, divendres 13 de març, a les 21.30h, es celebrarà el tradicional Sopar de Dones.

Dimecres, 4 de març de 2015