DIUMENGE, 20/10/2024 | 21:36 h

Dissabte 14, rua de Carnestoltes a Abrera

10/2/2015

El dissabte 14 de febrer, a les 16.30h sortirà del parc de Can Morral la tradicional rua de Carnestoltes que anirà fins a la plaça de Pau Casals i que comptarà amb animació i ball a càrrec de Show Glamour i Disco Mòbil Narcís Sound.

També hi haurà concurs de disfresses amb quatre categories diferenciades per edats: la primera fins els 5 anys; la segona de 6 a 10 anys; la tercera d’11 a 16; i la categoria d’adults a partir dels 17 anys. Hi haurà premis per a les tres millors disfresses de cadascuna d’elles. S’hi podrà participar de forma individual o en grup, i per això caldrà formalitzar la inscripció al Punt d’Informació Juvenil La Garsa, al Casal de Joves, de dilluns a divendres de 17h a 20h fins el 12 de febrer.

El mateix 14 de febrer a partir de les 22.30h, l’Ateneu Magarola d’Abrera organitza el seu ball de Carnestoltes amb música en directe al gimnàs de l’escola Francesc Platón Sartí.

Dimarts, 10 de febrer de 2015