DIUMENGE, 20/10/2024 | 22:20 h
  • banner cartell_Grip

Campanya de vacunació contra la grip estacional

21/10/2014

Fins el 30 d´octubre està en marxa la campanya de vacunació contra la grip estacional als centres d’atenció primària del Baix Nord, entre ells el CAP del nucli urbà d’Abrera i els consultoris de Can Vilalba i Santa Maria de Vilalba.

Abans de la vacunació, els usuaris han de concertar la visita prèvia amb el servei d’infermeria, de forma presencial o telefònica.

Normalment, l´activitat gripal comença a finals de desembre o principis de gener, i s´estima que pot afectar entre el 5 i el 20 per cent de la població general. En cas de contraure el virus de la grip cal descansar, beure aigua, sucs, brous o infusions. Des dels serveis sanitaris es recorda que els antibiòtics no curen ni el refredat ni la grip, i que no hi ha cap medicament que els curi, tot i que alguns com el paracetamol ajuden a millorar alguns símptomes com el mal de cap i la febre.

www.gencat.cat.vacunació de la grip estacional

Dimarts, 21 d´octubre de 2014