DIUMENGE, 20/10/2024 | 21:32 h
  • IMG_1431

Els alcaldes del Baix Llobregat Nord presenten el projecte “Fem Empresa, Fem Xarxa”

26/9/2014

Els alcaldes dels municipis del Baix Llobregat Nord han presentat el projecte "Fem Empresa, Fem Xarxa" que promou l’educació emocional entre els emprenedors i consisteix a acompanyar els empresaris perquè descobreixin i desenvolupin el seu talent i el seu potencial al servei d’una funció professional útil, creativa i amb sentit. La presentació va tenir lloc a la Casa de Cultura, d´Olesa de Montserrat.

Amb aquest projecte, els ajuntaments del Baix Llobregat Nord fan un nou pas en el treball conjunt per dinamitzar econòmicament el territori. La col·laboració entre els municipis d’Abrera, Collbató, Esparreguera, Martorell, Olesa de Montserrat, Sant Andreu de la Barca i Sant Esteve Sesrovires permetrà oferir un seguit de cursos i tallers gratuïts destinats a empresaris i emprenedors de la zona nord del Baix Llobregat, i pensats per potenciar l’esperit emprenedor a la comarca –a través d’eines com el mètode Canvas–, dinamitzar el teixit empresarial –a través de Networking i comunicació 2.0–, i potenciar i reforçar les capacitats dels empresaris –amb sessions de  coaching i altres tècniques innovadores. Es tracta, doncs, de sumar esforços per assentar unes bases que permetin establir noves i millors fórmules de relació en l’àmbit públic-privat.Amb el desenvolupament d´una actuació de les característiques d’aquesta proposta, de caire pràctic, s’amplia i completa l’oferta de serveis a les empreses del territori.

El projecte es desenvolupa des dels departaments de Promoció Econòmica dels diferents consistoris que conformen la zona nord del Baix Llobregat i està finançat pel Fons Social Europeu, la Diputació de Barcelona i els ajuntaments implicats.

Divendres, 26 de setembre de 2014