DISSABTE, 28/09/2024 | 01:24 h
  • baner radio abrera

Arrenca la nova temporada de Ràdio Abrera

1/9/2014

Ràdio Abrera engega la temporada 2014-2015, apostant pels serveis informatius i la varietat musical, per tal d’oferir varietat i qualitat a l’oient. De dilluns a divendres, de 8h a 13h Jordi Quintana condueix cinc hores de programa en directe a “Fórmula Matí”, amb una gran selecció musical en castellà i català, i seguiment puntual de l’actualitat. De 13h a 16h es pot viure un migdia diferent amb Alba Vizcaíno i “La Música i Tu”, que combina els èxits d’ara i de sempre en l’àmbit nacional i internacional, amb espais d’oci i cultura, el sorteig setmanal d’entrades de cinema, i la interacció amb els oients. I de 16h a 19h un històric de Ràdio Abrera, “El Top” amb Jordi Bosquet, fa el repàs dels èxits que més sonen en el panorama del pop i el dance, nacional i internacional de quatre a set de la tarda.

A partir de les 19h, la graella s’omple amb un gran ventall de programes, de diferents estils musicals, de la mà dels col·laboradors de l’emissora, amb algunes novetats com “Teràpia de Sons”, “Mega #Big Friday FM”, “Ruphobia’s History” o “Fins a la mitjanit”, i programes que continuen com “Adictos al Rock”, “Hora Punta”, “Ruta 66”, “Fiebre 80’s”, “Llista Oficial de Vendes” i “Music.cat”, a més de les sessions de dissabte a la nit amb “In the house”, “Power FM Radio” i “Electro Blaster Show” i el programa “It’s your time” amb Toni Peret diumenge a la nit.

Serveis Informatius
De dilluns a divendres, els Serveis Informatius de Ràdio Abrera, amb Anabel Gómez, ofereixen butlletins especials a les 8h i 19h amb el més destacat de la jornada a Abrera i el Baix Nord. També butlletins després dels Serveis Informatius de la Xarxa de Comunicació Local cada hora, des de les 9h fins a les 18h. I a les 14h, l’Entrevista del Dia” a les 14h, amb els temes més destacats, a fons. I en connexió en cadena amb la Xarxa, de 7h a 8h els oferim el programa “Notícies en Xarxa – Edició Matí”, i butlletins d’informació general cada hora des de les 9h fins a les 23h.

Els caps de setmana i festius, des de les 7h fins a les 23h, cada dues hores s’intercalen “L’Agenda”, amb Óscar Navarro i totes les activitats lúdico-culturals que s´organitzen al Baix Llobregat Nord cada i els butlletins informatius de la Xarxa. A més, els divendres, a les 20h, s´ofereix l“A 5 Bandes”, l’informatiu comarcal editat de forma conjunta per les emissores locals d’Abrera, Esparreguera, Olesa, Martorell i Sant Esteve. Així com la retransmissió en directe dels plens municipals de l’Ajuntament d’Abrera. Tota la programació es pot consultar al web www.radioabrera.cat.

Dilluns, 1 de setembre de 2014