DIUMENGE, 20/10/2024 | 21:30 h
  • r

Abrera viu una concorreguda Festa Major 2014

30/6/2014

Abrera ha viscut aquest cap de setmana una animada i concorreguda Festa Major amb activitats tradicionals, actes per als més petits com espectacles infantils, exposicions de manualitats i pintura; exhibicions de ball i de gimnàstica; concursos de pesca i de mascotes; competicions esportives i molta música. El televisiu Mag Lari va ser enguany l´encarregat de donar el tret de sortida als tres dies intensius de festa.

Els joves van tenir el seu escenari al parc de can Morral  amb l’espectacle musical del Va Parir Tour de Ràdio Flaixbac, el concert de The Papa´s & The Popo´s  o la Gimcana Jove, mentres la plaça Pau Casals va acollir orquestres de renom com La Selvatana o l´Orquestra Maravella. Entre els concerts joves va destacar La festa dels joves d´Abrera #Big Friday, que va tenir un gran poder de convocatòria. Animada pel televisiu showman Josmar, aquí el públic va ser el protagonista de l´espectacle. Els organitzadors regalaven consumicions a aquelles persones del públic que passèssin proves, les cançons que van sonar havien estat escollides pels seguidors a Facebook i també es va visionar un petit vídeo amb uns tres-cents selfies que els seguidors a les xarxes havien penjat dies abans.

Tampoc han faltat enguany els actes més tradicionals com la gran Tabalada de Sant Pere o la Cercavila, on la Colla de Geganters d´Abrera va sortir al carrer per protagonitzar la rúa en companyia de les colles de gegants dels municipis del voltant. Un dels actes més tradicionals, però, va ser el concert vermut que va omplir l´hort de la parròquia al so del grup David Monné Quintet. Tampoc van faltar les ballades i audicions de sardanes, el Toc de Matines, exposicions de pintura i manualitats i els balls d´envelat a la plaça Pau Casals.

Les activitats esportives també van ser presents durant les festes, amb les 12 hores de frontó, exhibicions de gimnàstica artística i el concurs de pesca. De la mà de l´espectacle Tandarica Circus, la festa de l´escuma o la xocolatada popular, la Festa Major també va arribar als més petits.

Aquesta Festa Major va posar el punt i final amb el castell de focs d´artifici i la festa de la Loca Histèria per deixar un molt bon record.

Dilluns, 30 de juny de 2014