DIVENDRES, 27/09/2024 | 23:22 h
  • lectura manifest 1

Abrera commemora el Dia Internacional de les Dones

8/3/2014

Una cinquantena de veïns s´han concentrat davant les portes de l´Ajuntament per reivindicar els drets de les dones amb motiu del Dia Internacional, que se celebra dissabte dia 8 de març. A la lectura compartida del manifest hi ha participat l´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler; les regidores de Cultura i Acció Social, Guadalupe Marcos i Cristina Bigordà; així com representants de les entitats Dones i Futur i Abrera contra la Violència de Gènere i veïnes a títol individual.

manifest 8 de març de 2014.pdf

Aquest acte institucional s´emmarca en un seguit d´activitats organitzades a Abrera al voltant dels drets de la Dona com el col·loqui esmorzar celebrat a l´Hotel d´Entitats que portava per títol Dones i drets de ciutadania, adreçat a les dones del Taller de Llengua i de l´Escola d´Adults, el taller “La memòria de les excloses”, amb una perspectiva històrica de les dobles discriminacions per raó de sexe i pensament polític durant l’època de la dictadura franquista, que es va fer al Mercat Municipal; o el tradicional Sopar de Dones organitzat divendres nit a Sant Andreu de la Barca.

El proper diumenge 16 de març, a les 19.00h es projectarà a l’auditori del Centre Polivalent la pel·lícula “Bàrbara”. També hi ha programada una xerrada-col·loqui sobre “Els drets de les dones en temps de crisi”, que encara té la data per confirmar.

Dissabte, 8 de març de 2014