DIVENDRES, 27/09/2024 | 21:18 h
  • escolars

Els escolars presenten les seves propostes de municipi a l´Alcaldessa

3/2/2014

Els alumnes de 3r curs de l´escola Ernest Lluch han fet avui una visita guiada pel consistori dins de l´activitat “El meu Ajuntament” i han lliurat les seves propostes de municipi a l´alcaldessa, Maria Soler.

Aquesta activitat educativa està emmarcada en el programa Abrera Educa  i s´adreça als alumnes de cicle mitjà de les escoles del municipi amb la finalitat de donar a conèixer als alumnes l´Ajuntament i la seva organització.

Abans de la visita al consistori, aquests alumnes de 9 anys reben a l´aula una introducció teòrica i fan dues pràctiques en grup, una d´elles un simulacre d´eleccions municipals en què els alumnes elaboren propostes per al municipi i les presenten a l´aula per ser escollits alcalde o regidors. Aquestes propostes les han exposat avui davant l´alcaldessa, Maria Soler, i la regidora d´Ensenyament, Guadalupe Marcos, a la sessió que han fet a la Sala de Plens. Conscients de la situació econòmica, les peticions han anat en la línia de demanar ajudes menjar i medecines per a les famílies que més ho necessiten, millorar parcs i mobiliari urbà o que es construeixi la Tercera Escola d´Abrera. Els alumnes també s´han interessat per la feina que fa una alcaldessa i els regidors.

Els estudiants escollits regidors i alcaldes pels seus companys han pres lloc dels seus seients a la Sala de Plens i al final de l´acte, els petits visitants s´han endut un portafolis de record de la seva visita al consistori abrerenc.

Aquestes visites les fan els alumnes de les tres escoles d´Abrera.

Dilluns 3 de febrer de 2014