DIUMENGE, 20/10/2024 | 20:59 h
  • Espai nadons

La nova edició de l´Abrera Educa es compromet amb l´educació d´infants i joves

8/1/2014

L´Ajuntament d´Abrera ha engegat una nova edició de l´Abrera Educa, que enguany porta per lema Abrera compromesa. El programa posa l´accent en el reconeixement de persones i col·lectius que comparteixen la tasca educativa i es comprometen en l´educació d´infants i joves.

A la programació d´enguany hi ha propostes per a tothom. Al bloc d´Escola de Pares i Mares a banda de l´espai nadó i dels  d´orientació familiar, s´ofereixen tallers, cafès tertúlia i xerrades. Enguany com a novetat hi ha una xerrada adreçada als pares amb fills adolescents. Pel que fa als centres educatius, a primària s´ofereixen activitats i tallers amb l´objectiu de generar interès i motivació per a l´aprenentatge. A secundària, les propostes estan orientades a un treball preventiu de conductes de risc. També hi ha un bloc adreçat a tothom on s´organitza un curs de gestió de les emocions en temps de crisi; i el de la Biblioteca i el Casal de Joves, que presenten també una àmplia oferta d´activitats educatives.

Podeu consultar tot el programa: Abrera Educa.pdf

Dimecres, 8 de gener de 2014