DIUMENGE, 20/10/2024 | 12:32 h
  • cursos

Nous cursos formatius per a veïns en situació d´atur

10/10/2013

L´Ajuntament d´Abrera posa en marxa nous cursos formatius adreçats a les persones que hi estiguin en atur i en situació de cerca de feina. Concretament es tracta d´un curs de gestor de magatzem, que es duu a terme fins el desembre amb un total de 175 hores; un curs d´anglès de nivell mitjà, de 100 hores que es fa el mes d´octubre, i un curs per a obtenir el carnet de carretoners, de 40 hores que es farà al mes de novembre.

Aquesta formació es realitzarà en horari de matí a les aules de Promoció Econòmica. Per a més informació es pot trucar al 93 770 01 02 o adreçar-se a aquest Departament que es troba a la primera planta del Mercat Municipal.

Lliurament de diplomes als alumnes dels cursos d´activitats administratives de gestió i informàtica inicial que van finalitzar al juliol.

Dijous, 10 d´octubre de 2013