DIUMENGE, 20/10/2024 | 12:31 h

Intercanvi de Corals Abrera-Weingarten

7/10/2013

La Coral alemanya Liederkranz va visitar aquesta passada setmana Abrera i va retornar així l´estada que va fer a principis d´any la Coral Contrapunt a localitat alemanya de Weingarten. Com a cloenda de la seva visita, aquesta formació va oferir un concert al Centre Polivalent.

L´Auditori del Centre Polivalent es va omplir dissabte a la tarda per a gaudir de les veus dels integrants de les dues corals: la Coral Contrapunt d´Abrera i la Coral Liederkranz, que van oferir el seu repertori tradicional. Durant el decurs de l´acte, ambdues corals es van fer un intercanvi de presents amb productes típics de cada zona. També l´alcaldessa d´Abrera, Maria Soler, va voler agrair la seva visita amb un recordatori del municipi.

Aquesta actuació va posar el punt i final a tota una setmana d´agermanament entre les dues formacions musicals. De la mà dels integrants de la Coral Contrapunt, els cantaires alemanys han conegut el municipi, i també han pogut fer turisme a la Sagrada Família, al Parc Güell, a la Catedral de Barcelona, a unes caves i a Montserrat.

Dilluns, 7 d´octubre de 2013