DIVENDRES, 27/09/2024 | 19:22 h

Arrenca una nova edició del Setembre Musical

13/9/2013

Aquest dissabte dia 14 arrenca una nova edició del cicle de concerts del Setembre Musical 2013, que organitza la Regidoria de Cultura de l´Ajuntament d´Abrera. Enguany el cartell compta amb cinc actuacions i s´estrena amb la  d´Ulises Ordúñez i Cristian Torres, que presenten “Alma Latina”, un concert de cançons llatines com ara boleros, tangos i balades. L´actuació es farà a l´Auditori del Centre Polivalent, a les 22.30h.

El dia 21 hi haurà nit de gospel amb el cor Amazin Gospel, integrat per cantaires de diferents poblacions del Baix Llobregat i l´Anoia, i el següent dissabte, dia 28,  hi haurà nit flamenca amb el grup abrerenc Son de Cajón que presentarà el seu treball “La vida me ha regalao”. Ambdós concerts tindran lloc a les 22.30h. al Centre Polivalent.

El cicle de concerts es clou dissabte 5 d´octubre amb sessió doble: en primer lloc la Coral Contrapunt i la Coral alemanya Liederfranz, de Weingarten, oferiran una actuació conjunta, a les 19.00h, al Centre Polivalent; i a la nit, el grup MoneyPenny aproparà al públic els clàssics dels 60 i 70 amb la vocació de revisar clàssics del blues, funk, soul i rhythm and blues. Aquesta actuació es farà a les 22.30h a la Casa de Cultura.

Divendres, 13 de setembre de 2013