DIUMENGE, 20/10/2024 | 11:18 h
  • productes frescos mercat

Enquesta per a millorar el servei del mercat setmanal

24/4/2013

Amb l´objectiu de millorar el servei que es presta al mercat setmanal dels dimarts, l´Ajuntament d´Abrera està duent a terme una enquesta, que qualsevol persona pot complimentar a través d´aquest mateix web. Entre d´altres aspectes, es demana per la freqüència en que es visita el mercat, el més atractiu dels productes que s´ofereixen, també es valoren algunes aspectes com el nivell d´acceptació, l´accessibilitat per a persones amb mobilitat reduïda, la sensació de protecció, la relació qualitat preu, el tracte dels marxats, l´oferta i la neteja de les parades. Finalment es pregunta quins productes sobre o falten al mercat ambulant d´Abrera.

Els interessats poden respondre aquest qüestionari a través del banner que es pot trobar a la columna de la dreta de portada.

Dimecres, 24 d´abril de 2013