DIVENDRES, 27/09/2024 | 17:26 h
  • banner sant jordi

Activitats de Sant Jordi a Abrera

22/4/2013

Demà, 23 d´abril, es celebra la Diada de Sant Jordi i s´instal·laran les tradicionals parades de llibres i roses pels carrers abrerencs i al Mercat Municipal, mentre que als centres educatius d´Abrera s´organitzaran activitats pròpies de la festivitat.

A més, a la Biblioteca Josep Roca i Bros, a les 16.00h tindrà lloc una sessió especial de lectures compartides a càrrec dels alumnes de l´aula d´adults i els cursos del Servei Local de Català. A les 17.00h hi haurà un taller familiar d´elaboració de roses de paper al Mercat Municipal i a les 18.00h es farà la tradicional ballada de sardanes de Sant Jordi que organitza Abrera Sardanista, a la plaça de Pau Casals.

Els actes de Sant Jordi continuaran dimecres a la biblioteca d´Abrera. A les 16.30h hi haurà una edició especial de les lectures compartides amb motiu del desè aniversari de l´activitat: els membres del club de lectura retran homenatge a la figura de Salvador Espriu, i com a novetat els infants també hi podran participar. Posteriorment, el poeta local José Luis Garcia Herrera oferirà un recital al que llegirà “Poemes de la Solitud”.

A més, al Casal de Joves d´Abrera, dimecres a les 18.00h es farà una Kinder Session i divendres, a les 18.00h, un Safari Artístic de Sant Jordi, amb un concurs de cant, ball i teatre.  A les 23.00h hi haurà Jam Session oberta a tothom.

Els actes de Sant Jordi a Abrera es tancaran dissabte: a les 11.30h hi haurà titelles infantils a la Casa de Cultura, amb “Els tres porquests” a càrrec de Galiot Teatre; i a les 19.00h, el violinista Eduard Freixa oferirà un concert a l´auditori del Centre Polivalent.

Dilluns, 22 d´abril de 2013