DIUMENGE, 20/10/2024 | 09:50 h

Alumnes de l´Escola de Música d´Abrera canten al Fòrum pel 20è aniversari de l´ACEM

19/3/2013

23 alumnes de l´Escola Municipal de Música d´Abrera participaran a la cantata infantil “El nen enamorat de la lluna” organitzada per l´Associació Catalana d´Escoles de Música i Dansa (ACEM) amb motiu del seu 20è aniversari. El concert tindrà lloc el proper diumenge 17 de març al l´Auditori Gran del Parc del Fòrum de Barcelona.

En total, gairebé 2.500 alumnes d´escoles de música d´arreu de Catalunya s´aplegaran en aquesta gran cantata a l´aire lliure. Tots els alumnes que hi participen tenen entre quatre i vuit anys. A causa del gran nombre d´alumnes que s´hi han inscrit, la cantata es dividirà en tres sessions durant el dia: a les 11:00h del matí, a les 13:30h del migdia i a les  16:30h de la tarda.

L´ACEM preveu que unes 5.000 persones, entre familiars dels alumnes i autoritats, assisteixin durant tot el dia com a públic en aquesta cantata infantil.

La cantata està formada per 6 cançons que van acompanyades d´una història que fa de fil conductor. Aquesta història, d´un nen que s´enamora de la lluna, està creada per l´autor de les lletres de les cançons de l´espectacle, Manel Justícia, qui també ha dissenyat el cartell del 20è aniversari de l´ACEM i també és qui ha creat el conte de la cantata. Les veus dels alumnes aniran acompanyades  d´un quartet de músics: trompeta (Òscar Latorre), piano (Manel Ruiz), baix elèctric (Jordi Ruiz) i bateria (Xavier Matamala). Pel que fa a la música, és una creació de Xavier Matamala.

Dimecres, 13 de març de 2013