DIUMENGE, 20/10/2024 | 07:29 h
  • ajunt

L´Ajuntament aprova un pressupost de 15,7 milions d´euros per al 2013

4/1/2013

L´Ajuntament d´Abrera ha aprovat els pressupostos generals per al 2013, que ascendeixen a 15,7 milions d´euros, un 22,12% superior als de l´any anterior. D´aquest increment destaquen els ingressos extraordinaris d´impostos i taxes provinents de la implantació del nou Centre Logístic de Mercadona al Polígon Barcelonès. Gràcies a ells, el Govern Municipal ha decidit congelar els impostos que paguen els ciutadans.

Tot i l´increment dels ingressos extraordinaris, els comptes municipals no són immunes a la crisi econòmica del país, i estan afectats per la reducció dels ingressos ordinaris procedents d´altres institucions, així com de l´activitat econòmica i la construcció. Per aquest motiu, el pressupost municipal continua marcat per la prudència, per tal que la minva d´ingressos no afecti ni a la quantitat ni a la qualitat dels serveis municipals.

Les quatre principals línies d´acció són: Acció Social (amb un increment del 20% en ajudes a les famílies que més ho necessiten), Promoció Econòmica, Ensenyament i Via Pública. Les inversions més destacades per aquest any són 950.000 euros que es destinen a la rehabilitació de l´Ajuntament Vell, actual l´edifici de Serveis Socials; 532.000 euros, per un nou col·lector d´abastament d´aigua potable; i 427.000 euros, per a la rehabilitació de la Masia de Can Morral.

Divendres, 4 de gener de 2013