DIUMENGE, 20/10/2024 | 09:28 h
  • esplai voltrera-logo

Les AMPA dels col·legis i el Club Esportiu Abrera organitzen casals de Nadal

18/12/2012

Les Associacions de Mares i Pares d´Alumnes de les tres escoles d´educació infantil i primària d´Abrera, és a dir, Francesc Platón Sartí, Ernest Lluch i Escola d´Abrera, organitzen, amb la col·laboració de l´Esplai Voltrera, un Casal de Nadal.

L´activitat està adreçada als alumnes des de P3 fins a 6è de primària i es realitzarà a les instal·lacions del Platón Sartí els dies 24, 27, 28 i 31 de desembre, i del 2 al 4 de gener. Hi haurà horaris de matí i tarda de 9.00h a 13.00h i de 15.00 a 17.00h, només de matí, només de tarda, i serveis d´acollida al matí i de menjador al migdia.

L´equip de monitors i direcció de l´Esplai treballarà mitjançant un projecte educatiu. Les activitats estaran preparades amb uns objectius marcats i es treballaran amb tots els grups d´edats. Per a més informació, les famílies interessades s´han d´adreçar a les AMPA de les respectives escoles.

D´altra banda, el Club Esportiu Abrera de Futbol Sala organitza el tercer Campus de Nadal, que es farà els dies 27 i 28 de desembre i 2, 3 i 4 de gener en horari de 9.00h a 13.00h a la pista i al gimnàs de l´IES Voltrera. Es duran a terme activitats relacionades amb la pràctica del futbol sala, i hi podran participar nois i noies de 6 a 12 anys. Per a més informació i inscripcions es pot trucar al telèfon 667 21 00 45.

Dimarts, 18 de desembre de 2012