Escut Ajuntament d'Abrera
Escut Ajuntament d'Abrera
DIMARTS, 11/02/2025 | 08:50 h

Assistim a la presentació de la restauració del telefèric de Sant Jeroni

11/1/2019

El nostre alcalde, Jesús Naharro, ha assistit aquest divendres al matí a la presentació de la restauració de telefèric de Sant Jeroni de Montserrat, que ha tingut lloc a l’Estació de Monistrol Vila. El telefèric de Sant Jeroni va pujar fins al cim de Sant Jeroni, el punt més alt de Montserrat amb 1.236 metres, durant gairebé sis dècades, fins a l’any 1987.

La recuperació i restauració de la cabina de telefèric de Sant Jeroni i la seva exposició a l’estació de Monistrol Vila, és una acció de gran valor cultural, turístic i patrimonial per l’estreta vinculació amb la muntanya de Montserrat.

L'alcalde, Jesús Naharro, ha assistit a l’acte amb el president dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, Ricard Font, l’alcalde de Monistrol de Montserrat, Joan Miguel Rodríguez, i l’historiador Joan Carles Salmerón, qui ha fet una breu explicació de la història del telefèric, entre d’altres.

 

Jesús Naharro ha valorat positivament la recuperació de la cabina del telefèric, un mitjà de transport públic històric de Montserrat i ha emplaçat a la Generalitat a treballar amb els Ajuntaments per millorar el transport i la mobilitat dels veïns i veïnes dels municipis.


  • Logo Facebook
  • Logo Twitter
  • Icona enviar

INFORMA'T